субота, 17 лютого 2018 р.


Свято  нового  року
Дійові  особи:
Дід   Мороз
Снігурка
Баба  Яга
Зайчик
Лисиця
Їжачок
Вовк
Пісні:
Білий  сніг
Щедрівочка
Ой  хто  Миколая  любить
Новий  рік
Хепі  нью  іа
Мері  Крісмас
Це  Новий  рік
Веселий  новий  рік
Перший  сніг
Зима
Падає  сніжок
З  Новим  Роком  Україно

  Пісня Білий  сніг
Лисичка
Я лисичка, я – руденька,
Це нічого що маленька.
Бо мене, маленьку лиску,
В курнику не видно близько.
Де ти бігав, зайчику?
Лисичка
Я — Лисичка, я — сестричка,
Не сиджу без діла:
До лісу ходила, звіряток зустріла
 Й до вас завітаю,
З Новим роком вас вітаю!
Зайчик
— В темному ліску.
Там знайшов ялиночку,
Гарну отаку!
Я ж оту ялиночку
Вирубав та взяв
І собі за плеченьки
Міцно прив’язав.
Тільки в путь-доріженьку
Рушив, поспішив,
Як до мене зайчики —
Плиг із-за кущів.
— Ой, куди ж це, братику,
Ти зібрався йти?
Чи не хочеш з нами ти
Танці повести?
— Ні, не можу, братики,
Прошу, не держіть.
Віднести ялиночку
Краще поможіть.
Бо давно вже діточки
Ждуть у дитсадку
На рясну ялиночку,
Гарну отаку!
Пісня  Щедрівка
Зайчик
Гостей з лісу я привів.
Їжачок
Я   веселий  їжак
 Наколов на голки
 Всі листки І сказав:
 — Я — кущ,
Золотий  у мене  плащ
На дощі.
Зайчик
Cкік, скік –
Я від вовка швидко втік.
В лісі я зустрів сніжинку,
Запросила на ялинку.
І не довго я збирався,
В шубку нову прибрався.
Личко снігом гарно вмив,
Рукавички білі вдів.
Пісні  Ой  хто  Миколая  любить
Зайчик
От коли вквітчаємо
Ми її як слід
Та засяють вогники
Між зелених віт, —
Тут почнуться радощі
Для малих діток.
Як жива, як жива
Наша баба снігова.
У руці мітла велика
Із тонких гілок осики.
Ніс у неї із морквинки
Червоніє, мов жаринка.
Щогодини, щохвилини
Я  стережу морквину,
Бо весною бабин ніс
Віднесу зайчатам в ліс.
їжачок
Я маленький їжачок,
В мене є сопілочка.
Ой, яке велике свято!
Як же тут не танцювати?
Всім я буду добре грати –
Ой, давайте танцювати!
Пісня  Новий  рік
Їжак
Я   веселий їжак
 Наколов на голки
Всі грибки І сказав:
 — Я — пеньок,
 Наросли у мене грибки,
Як горбки.
Я  веселий їжак
Згорнувся у клубок
Під голки І сказав:
 — Я — грудка…
Ну, а може,— будяк…
Ну, а може,— їжак
Баба Яга
Я - красуня лісова,
Вмію гарно я свистати
 І на мітлі, мов птах, літати.
(Дивиться у дзеркало).
Любе дзеркальце, скажи
 Та всю правду розкажи:
Чи я в світі найгарніша,
Від усіх дівчат миліша?
Пісня  Хепі нью  іа
Баба Яга
Снігурку зі світу я зживу,
У ліс дрімучий заведу.
Кожен буде Бабу  славить,
Бо тепер я буду править.
Снігуронька
             Привіт вам, друзі наші милі!
              Й тебе, Дідусю я вітаю.
              До вас летіла, мов на крилах.
              Гараздів щиро всім бажаю,
              Нехай здійсняться ваші мрії,
              Нехай вам щастя усміхнеться,
              В любові, злагоді, надії
              Всім в році новому живеться!
Пісня   Мері  Крісмас
Снігурка
Це Мороз — мій добрий Дід
З ним готуємось як слід
Довгождане добре свято
Разом з дітьми зустрічати.
Є у нас для дітлахів
Сто з гостинцями міхів.
В ніч на свято разом з дідом
Цілу Землю ми об'їдем.
І дорослому, й дитинці
Ми залишимо гостинці.
Вовк
Я сірий Вовк, ходжу ліском,
І всі мене бояться!
Недаром звуть мене всі Вовком,
Бо можу я кусаться!
З Новим роком вас вітаю!
Щастя й радості бажаю!
Дід  Мороз
-  Я в ошатній теплій шубі,
З довгою білою бородою,
У Новий рік приходить в гості,
І рум'яний і сивий
Я граю з вами, танцюю,
Зі мною і свято веселіше!
-   Я на вашій ялинці
Найголовніший з гостей!
Пісня  Це  Новий  Рік
Дід Мороз
    Буду зі святом усіх Вас вітати!
    Подарунки усім роздавати!
    Вчителі! Батьки! І Діти!
    Радий я! Як не радіти?
    Якщо в світлій цій оселі
    Всі здорові і веселі.
Снігуронька
    Хай щастить усім нівроку
    В кожний день Нового року!
   Зоставайтеся здорові!
   Далі нам рушати час.
  Через рік обов'язково
В гості прийдемо до Вас.



Немає коментарів:

Дописати коментар